צריכים עזרה?

שאלות נפוצות

שאלות שאולי חשבת עליהן…

מהו תהליך ההרשמה לקורס?

לאחר התשלום תתבקשו לפתוח חשבון חדש. מייד לאחר פתיחת החשבון תוכלו להיכנס לקורס ולהתחיל ללמוד דרך כניסה ל"חשבון שלי". במידה ויש לכם כבר חשבון, תוכלו להתחבר והקורס יתווסף לאיזור ה"חשבון שלי". לאחר פתיחת החשבון תקבלו מייל עם פרטי החשבון.

רכשתי את הקורס ואני לא מצליח/ה לפתוח חשבון?

אל דאגה, במידה ולא קיבלת מייל עם פרטי החשבון ואת/ה לא מצליח/ה להתחבר פנו אלינו בטופס למטה או במייל my@socia.co.il ונטפל בהקדם.

מה אם לא הבנתי משהו בהדרכה או בתפעול הקורס?

פנו אלינו בטופס למטה או במייל my@socia.co.il ונטפל בהקדם.

האם ניתן לצפות בשיעורים גם מהטלפון הנייד?

כמובן, ניתן לצפות בשיעורים גם מהמחשב וגם מהטלפון הנייד. כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט. מומלץ לתפוס פינה שקטה ולהשתמש באוזניות.

לכמה זמן השיעורים יהיו פתוחים לצפייה?

השיעורים פתוחים לתמיד!

במידה ואני רוצה, האם ניתן לבטל את רכישת הקורס?

בגלל שהקורס נפתח מיידית עם גישה לכל הסרטונים, ביטול הרכישה אינו אפשרי.

האם ניתן לשלם בעוד אפשרויות תשלום חוץ מכרטיס אשראי?

כן, ניתן לשלם גם באמצעות: PayBox, Bit ו- Pepper Pay.
העבירו תשלום לניר בטלפון: 052-4456675
לאחר העברת התשלום, שלחו הודעה בטופס או בוואטסאפ בצירוף: שם הקורס שרכשתם, שם מלא, מייל ונייד.
הקורס יפתח עבורכם עד 24 שעות לאחר התשלום ושליחת הבקשה.

היי,

אשמח לענות על כל שאלה שקשורה לתפעול הקורסים הנלמדים.
לשאלות או התייעצות על תוכן הקורס מומלץ להיכנס לקבוצת הפייסבוק הסגורה של הקורס.

יצירת קשר בטלפון

התקשרו או צרו קשר בוואטסאפ:
052-4456675

השארו מעודכנים

הצטרפו אלינו והישארו מעודכנים: